su kaçağı tespiti fiyatları dini chat ankara güneş enerjisi juul iqos iluma kuşadası escort çorlu escort izmir escort çerkezköy escort çeşme escort kayseri escort konya escort gaziantep escort fethiye escort bodrum escort

Asılsız İhbarlar Gerçek Acil Durumları Engelliyor!

Haberde İnsan (GÖZDE) - Gözde Tv | 06.10.2025 - 12:20, Güncelleme: 06.10.2025 - 12:20
 

Asılsız İhbarlar Gerçek Acil Durumları Engelliyor!

Adıyaman’da düzenlenen 112 Acil Çağrı Hizmetleri İl Koordinasyon Kurulu Toplantısı’nda, acil çağrı sisteminin işleyişi, kurumlar arası koordinasyon ve asılsız ihbarların yol açtığı sorunlar ele alındı.
112 Acil Çağrı Hizmetlerinin tüm yönleriyle ele alındığı ve kurumlar arası koordinasyonu gerektiren konuların masaya yatırıldığı İl Koordinasyon Kurulu Toplantısı, Adıyaman Valisi Dr. Osman Varol başkanlığında gerçekleştirildi. Toplantıda, 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü Seydi Körede, merkezin faaliyetleri, yapılan çalışmalar ve çağrı istatistiklerine dair kapsamlı bir sunum yaptı. Sunumda, çağrı yoğunluğu ve karşılaşılan temel sorunlara ilişkin detaylı bilgiler paylaşıldı. Vali Dr. Osman Varol, toplantıda yaptığı konuşmada 112 sisteminin en büyük sorunlarından biri olan asılsız çağrılar konusuna dikkat çekti. Gereksiz yere yapılan ihbarların, acil yardıma gerçekten ihtiyaç duyan vatandaşların hizmete ulaşmasını geciktirdiğini belirten Vali Varol, tüm vatandaşları bu konuda duyarlı ve sorumlu davranmaya davet etti. Toplantı, kurumlar arası koordinasyonun sürdürülmesi, mevcut sorunlara çözüm önerileri getirilmesi ve katılımcı kurumların görüşlerinin alınmasıyla sona erdi. 
Adıyaman’da düzenlenen 112 Acil Çağrı Hizmetleri İl Koordinasyon Kurulu Toplantısı’nda, acil çağrı sisteminin işleyişi, kurumlar arası koordinasyon ve asılsız ihbarların yol açtığı sorunlar ele alındı.

112 Acil Çağrı Hizmetlerinin tüm yönleriyle ele alındığı ve kurumlar arası koordinasyonu gerektiren konuların masaya yatırıldığı İl Koordinasyon Kurulu Toplantısı, Adıyaman Valisi Dr. Osman Varol başkanlığında gerçekleştirildi.

Toplantıda, 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü Seydi Körede, merkezin faaliyetleri, yapılan çalışmalar ve çağrı istatistiklerine dair kapsamlı bir sunum yaptı. Sunumda, çağrı yoğunluğu ve karşılaşılan temel sorunlara ilişkin detaylı bilgiler paylaşıldı.

Vali Dr. Osman Varol, toplantıda yaptığı konuşmada 112 sisteminin en büyük sorunlarından biri olan asılsız çağrılar konusuna dikkat çekti. Gereksiz yere yapılan ihbarların, acil yardıma gerçekten ihtiyaç duyan vatandaşların hizmete ulaşmasını geciktirdiğini belirten Vali Varol, tüm vatandaşları bu konuda duyarlı ve sorumlu davranmaya davet etti.

Toplantı, kurumlar arası koordinasyonun sürdürülmesi, mevcut sorunlara çözüm önerileri getirilmesi ve katılımcı kurumların görüşlerinin alınmasıyla sona erdi. 

Adıyaman HABERİ

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve gozdetv.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.