ADYÜ Tıp Fakültesi Mezuniyet Töreninde Gurur ve Heyecan Bir Arada Yaşandı

Eğitim (GÖZDE) - Gözde Tv | 26.06.2026 - 09:33, Güncelleme: 26.06.2026 - 09:33
 

ADYÜ Tıp Fakültesi Mezuniyet Töreninde Gurur ve Heyecan Bir Arada Yaşandı

Adıyaman Üniversitesi (ADYÜ) Tıp Fakültesi tarafından düzenlenen 8. Dönem Mezuniyet ve Hekimlik Andı Töreni, yoğun katılım ve duygusal anlar eşliğinde gerçekleştirildi. Üniversite Kapalı Spor Salonu’nda düzenlenen törende, altı yıllık zorlu eğitim süreçlerini başarıyla tamamlayan 110 genç hekim diplomalarını alarak mezuniyet sevincini yaşadı.
Törene Adıyaman Üniversitesi Rektör Yardımcıları Prof. Dr. Murat Aydın, Prof. Dr. Özgür Özdemir ve Prof. Dr. Selcen Yüksel Perktaş’ın yanı sıra Tıp Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Ali Zeynal Abidin Tak, Adıyaman Eğitim ve Araştırma Hastanesi Başhekimi Dr. Öğr. Üyesi Mehmet Tepe, üniversitenin akademik ve idari personeli, öğrenciler ile aileleri katıldı. Saygı duruşu ve İstiklâl Marşı’nın okunmasıyla başlayan programda, mezun öğrenciler adına dönem birincisi Duygu Su Nacar kürsüye çıktı. Konuşmasında, uzun ve yoğun geçen eğitim sürecinin ardından mezun olmanın gururunu yaşadıklarını belirten Nacar, kendilerine her zaman destek olan ailelerine, öğretim üyelerine ve arkadaşlarına teşekkür etti. Nacar, konuşmasının ardından geleneksel mezuniyet kütüğüne isim plakasını çakarak dönemin anısını ölümsüzleştirdi. Programın açılış konuşmasını yapan Tıp Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Ali Zeynal Abidin Tak, mezun olan öğrencilerin yalnızca akademik bir süreci tamamlamadığını, aynı zamanda insan hayatına dokunacak son derece önemli ve kutsal bir mesleğin sorumluluğunu üstlendiklerini ifade etti. Tak, genç hekimlerin bilgi ve birikimlerini toplum yararına kullanacaklarına inandığını belirterek mezunları tebrik etti. Törende konuşan Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Selcen Yüksel Perktaş ise hekimlik mesleğinin önemine vurgu yaptı. Perktaş, “Bugün burada büyük emekler ve fedakârlıklarla tamamlanan uzun bir eğitim yolculuğunun gururunu hep birlikte yaşıyoruz. Mezun olan öğrencilerimiz, bilgi ve donanımlarını insanlığın hizmetine sunacak, sağlık alanında önemli görevler üstleneceklerdir. Hekimlik; bilgi kadar vicdan, sabır ve merhamet gerektiren onurlu bir meslektir. Genç meslektaşlarımıza güveniyor, başarılarla dolu bir meslek hayatı diliyorum” dedi. Konuşmaların ardından, 6 Şubat Kahramanmaraş merkezli depremlerde yaşamını yitiren Adıyaman Üniversitesi öğrencileri anıldı. Salonda duygusal anların yaşandığı bölümde, hayatını kaybeden öğrenciler saygı, rahmet ve minnetle yâd edildi. Törenin devamında mezun öğrenciler diplomalarını alarak büyük bir heyecanla sahnedeki yerlerini aldı. Genç doktorlar, hekimlik mesleğinin etik değerlerine ve insan hayatına duyulan saygıya bağlı kalacaklarına dair Hekimlik Andı’nı okuyarak meslek yaşamlarına resmen adım attı. Program, mezunların keplerini hep birlikte havaya fırlatmasıyla renkli görüntülere sahne oldu. Ailelerin ve öğrencilerin büyük mutluluk yaşadığı tören, hatıra fotoğraflarının çekilmesiyle sona erdi. Adıyaman Üniversitesi Tıp Fakültesi’nin 8. dönem mezunları, aldıkları eğitim ve kazandıkları mesleki donanımla Türkiye’nin farklı bölgelerinde sağlık hizmeti sunmaya hazırlanırken, üniversite yönetimi de genç hekimleri yeni yaşam yolculuklarında başarı dilekleriyle uğurladı. 
Adıyaman Üniversitesi (ADYÜ) Tıp Fakültesi tarafından düzenlenen 8. Dönem Mezuniyet ve Hekimlik Andı Töreni, yoğun katılım ve duygusal anlar eşliğinde gerçekleştirildi. Üniversite Kapalı Spor Salonu’nda düzenlenen törende, altı yıllık zorlu eğitim süreçlerini başarıyla tamamlayan 110 genç hekim diplomalarını alarak mezuniyet sevincini yaşadı.

Törene Adıyaman Üniversitesi Rektör Yardımcıları Prof. Dr. Murat Aydın, Prof. Dr. Özgür Özdemir ve Prof. Dr. Selcen Yüksel Perktaş’ın yanı sıra Tıp Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Ali Zeynal Abidin Tak, Adıyaman Eğitim ve Araştırma Hastanesi Başhekimi Dr. Öğr. Üyesi Mehmet Tepe, üniversitenin akademik ve idari personeli, öğrenciler ile aileleri katıldı.

Saygı duruşu ve İstiklâl Marşı’nın okunmasıyla başlayan programda, mezun öğrenciler adına dönem birincisi Duygu Su Nacar kürsüye çıktı. Konuşmasında, uzun ve yoğun geçen eğitim sürecinin ardından mezun olmanın gururunu yaşadıklarını belirten Nacar, kendilerine her zaman destek olan ailelerine, öğretim üyelerine ve arkadaşlarına teşekkür etti. Nacar, konuşmasının ardından geleneksel mezuniyet kütüğüne isim plakasını çakarak dönemin anısını ölümsüzleştirdi.

Programın açılış konuşmasını yapan Tıp Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Ali Zeynal Abidin Tak, mezun olan öğrencilerin yalnızca akademik bir süreci tamamlamadığını, aynı zamanda insan hayatına dokunacak son derece önemli ve kutsal bir mesleğin sorumluluğunu üstlendiklerini ifade etti. Tak, genç hekimlerin bilgi ve birikimlerini toplum yararına kullanacaklarına inandığını belirterek mezunları tebrik etti.

Törende konuşan Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Selcen Yüksel Perktaş ise hekimlik mesleğinin önemine vurgu yaptı. Perktaş, “Bugün burada büyük emekler ve fedakârlıklarla tamamlanan uzun bir eğitim yolculuğunun gururunu hep birlikte yaşıyoruz. Mezun olan öğrencilerimiz, bilgi ve donanımlarını insanlığın hizmetine sunacak, sağlık alanında önemli görevler üstleneceklerdir. Hekimlik; bilgi kadar vicdan, sabır ve merhamet gerektiren onurlu bir meslektir. Genç meslektaşlarımıza güveniyor, başarılarla dolu bir meslek hayatı diliyorum” dedi.

Konuşmaların ardından, 6 Şubat Kahramanmaraş merkezli depremlerde yaşamını yitiren Adıyaman Üniversitesi öğrencileri anıldı. Salonda duygusal anların yaşandığı bölümde, hayatını kaybeden öğrenciler saygı, rahmet ve minnetle yâd edildi.

Törenin devamında mezun öğrenciler diplomalarını alarak büyük bir heyecanla sahnedeki yerlerini aldı. Genç doktorlar, hekimlik mesleğinin etik değerlerine ve insan hayatına duyulan saygıya bağlı kalacaklarına dair Hekimlik Andı’nı okuyarak meslek yaşamlarına resmen adım attı.

Program, mezunların keplerini hep birlikte havaya fırlatmasıyla renkli görüntülere sahne oldu. Ailelerin ve öğrencilerin büyük mutluluk yaşadığı tören, hatıra fotoğraflarının çekilmesiyle sona erdi.

Adıyaman Üniversitesi Tıp Fakültesi’nin 8. dönem mezunları, aldıkları eğitim ve kazandıkları mesleki donanımla Türkiye’nin farklı bölgelerinde sağlık hizmeti sunmaya hazırlanırken, üniversite yönetimi de genç hekimleri yeni yaşam yolculuklarında başarı dilekleriyle uğurladı. 

Adıyaman HABERİ

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve gozdetv.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.