Adıyaman’da “Kitaplar Geri Dönüşüme” Kampanyası Başlatıldı

Eğitim (GÖZDE) - Gözde Tv | 24.06.2026 - 09:58, Güncelleme: 24.06.2026 - 09:58
 

Adıyaman’da “Kitaplar Geri Dönüşüme” Kampanyası Başlatıldı

Adıyaman İl Milli Eğitim Müdürlüğü, eğitim yılı sonunda öğrencilerde çevre bilincini artırmak ve geri dönüşümü teşvik etmek amacıyla “Bugünün kitabı, yarının ormanı olsun” sloganıyla kullanılmış ders kitapları ve defterlerin okullarda toplanacağı bir kampanya başlattı.
Adıyaman İl Milli Eğitim Müdürlüğü, eğitim-öğretim yılının sona ermesiyle birlikte kullanılmış ders kitapları ve defterlerin çöpe atılmaması, geri dönüşüme kazandırılması amacıyla yeni bir kampanya başlattı. Kampanya kapsamında, Millî Eğitim Bakanlığı tarafından öğrencilere ücretsiz dağıtılan ders kitapları ile kullanılan defterlerin okullara teslim edilmesi çağrısı yapıldı. Toplanan atık kâğıtların ayrı şekilde toplanarak geri dönüşüm sürecine dahil edileceği, böylece doğanın korunmasına ve “sıfır atık” hedeflerine katkı sağlanacağı belirtildi. İl Milli Eğitim Müdürlüğü’nün yaptığı resmi açıklamada, kampanya “Bugünün kitabı, yarının ormanı olsun” sloganıyla duyuruldu. Açıklamada, öğrencilerin ve velilerin kitap ve defterlerini okullarına teslim etmelerinin önemine dikkat çekildi. Yetkililer, uygulamanın hem çevre bilincini artırmayı hem de kaynakların daha verimli kullanılmasını amaçladığını vurguladı. Kampanyanın öğrencilerde geri dönüşüm farkındalığını güçlendirmesi hedefleniyor. 
Adıyaman İl Milli Eğitim Müdürlüğü, eğitim yılı sonunda öğrencilerde çevre bilincini artırmak ve geri dönüşümü teşvik etmek amacıyla “Bugünün kitabı, yarının ormanı olsun” sloganıyla kullanılmış ders kitapları ve defterlerin okullarda toplanacağı bir kampanya başlattı.

Adıyaman İl Milli Eğitim Müdürlüğü, eğitim-öğretim yılının sona ermesiyle birlikte kullanılmış ders kitapları ve defterlerin çöpe atılmaması, geri dönüşüme kazandırılması amacıyla yeni bir kampanya başlattı.

Kampanya kapsamında, Millî Eğitim Bakanlığı tarafından öğrencilere ücretsiz dağıtılan ders kitapları ile kullanılan defterlerin okullara teslim edilmesi çağrısı yapıldı. Toplanan atık kâğıtların ayrı şekilde toplanarak geri dönüşüm sürecine dahil edileceği, böylece doğanın korunmasına ve “sıfır atık” hedeflerine katkı sağlanacağı belirtildi.

İl Milli Eğitim Müdürlüğü’nün yaptığı resmi açıklamada, kampanya “Bugünün kitabı, yarının ormanı olsun” sloganıyla duyuruldu. Açıklamada, öğrencilerin ve velilerin kitap ve defterlerini okullarına teslim etmelerinin önemine dikkat çekildi.

Yetkililer, uygulamanın hem çevre bilincini artırmayı hem de kaynakların daha verimli kullanılmasını amaçladığını vurguladı. Kampanyanın öğrencilerde geri dönüşüm farkındalığını güçlendirmesi hedefleniyor. 

Adıyaman HABERİ

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve gozdetv.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.