sogbet islami sohbetler omegle tv türk sohbet cinsel sohbet dini chat ankara güneş enerjisi Penis Büyütme Ameliyatı Penis Enlargement Surgery Turkey Burun Estetiği Ankara Lazer Epilasyon Ankara Lazer Epilasyon Ankara Kürtaj Ankara Kızlık Zarı Dikimi Ankara Lazer Epilasyon Konya Cilt Bakımı Konya Kıl Dönmesi Tedavisi Ankara Hemoroid Tedavisi Ankara Meme Ultrasonu Ankara Radyolog Ankara Selülit Tedavisi Konya Göz Kapağı Estetiği Ankara juul iqos iluma

112 Acil Çağrı Merkezi İl Koordinasyon Toplantısı Yapıldı

Gündem (GÖZDE) - Gözde Tv | 05.09.2022 - 16:20, Güncelleme: 05.09.2022 - 16:20
 

112 Acil Çağrı Merkezi İl Koordinasyon Toplantısı Yapıldı

Adıyaman’da 112 Acil Çağrı hizmetlerinin daha etkin, verimli ve hızlı olarak vatandaşlarımıza sunulması için ilgili kurumlar arasındaki iş birliği ve koordinasyonun sağlıklı bir şekilde yürütülmesi ve devamlılığını sağlamak amacıyla 112 Acil Çağrı Merkezi Hizmetleri İl Koordinasyon Kurulu Toplantısı Vali Mahmut Çuhadar başkanlığında gerçekleştirildi.
112 Acil Çağrı Merkezi Toplantı Salonu’nda Vali Mahmut Çuhadar başkanlığında gerçekleşen toplantıya, Belediye Başkanı Süleyman Kılınç, Vali Yardımcısı Bedir Deveci, İl Emniyet Müdürü İbrahim Ergüder, İl Jandarma Komutanı Albay Ferdi Erbakıcı, İl Sağlık Müdürü Dr. Erdoğan Öz, İl Afet ve Acil Durum Müdür Vekili Abdurrahman Biçer, 112 Acil Çağrı Hizmetleri Müdürü Seydi Körede, İl Sosyal Etüt Proje ve Gamer Müdürü Enver Doğan ve diğer yetkililer katıldı. Kurumlar arası istişare ve değerlendirmenin yapıldığı toplantıda, 112 Acil Çağrı Hizmetleri Müdürü Seydi Körede tarafından kurumun çalışmaları, personel durumu, 112 Acil Çağrı Merkezi'nin 2022 yılı çalışmaları ve çağrı istatistiklerini içeren bir sunum yapıldı. Tüm acil çağrıların 112 numarası altında tek bir çatıda toplandığını belirten Vali Mahmut Çuhadar, “İçişleri Bakanlığımızın himayelerinde tüm illerimizde hayata geçirilen ve bu kapsamda ilimizde hizmete sunulan 112 Acil Çağrı Merkezine 01 Ocak-31 Ağustos 2022 tarihleri arasında 439 Bin 884 çağrı gelmiştir. Gelen bu çağrıların 146 Bin 131 tanesi (%33,22) vakaya dönüşmüştür. 293 Bin 753 çağrı vakaya dönüşmemiş gereksiz/asılsız çağrı oranı 66,78 olmuştur. 2021 yılı sonunda %74,88 olan gereksiz asılsız çağrı oranı 2022 yılı ilk 8 ayında %66,78 seviyesine gerilemiştir. Bugün ilimizdeki Acil Çağrı hizmetlerinin daha iyi ve kaliteli yürütülmesi amacıyla ilgili kurumlarımızla gerekli istişareleri yaptık. Bütün vatandaşlarımızdan özellikle rica ediyorum, burayı gereksiz çağrılarla meşgul etmeyin. Bu anlamda herkesi sağduyulu bir şekilde gerçekten ihtiyacı varsa aramalarını bekliyoruz ”dedi. Toplantı sonrası Vali Mahmut Çuhadar ve beraberindeki heyet 112 Acil Çağrı Merkezini gezerek çalışmalar hakkında bilgi aldı.
Adıyaman’da 112 Acil Çağrı hizmetlerinin daha etkin, verimli ve hızlı olarak vatandaşlarımıza sunulması için ilgili kurumlar arasındaki iş birliği ve koordinasyonun sağlıklı bir şekilde yürütülmesi ve devamlılığını sağlamak amacıyla 112 Acil Çağrı Merkezi Hizmetleri İl Koordinasyon Kurulu Toplantısı Vali Mahmut Çuhadar başkanlığında gerçekleştirildi.

112 Acil Çağrı Merkezi Toplantı Salonu’nda Vali Mahmut Çuhadar başkanlığında gerçekleşen toplantıya, Belediye Başkanı Süleyman Kılınç, Vali Yardımcısı Bedir Deveci, İl Emniyet Müdürü İbrahim Ergüder, İl Jandarma Komutanı Albay Ferdi Erbakıcı, İl Sağlık Müdürü Dr. Erdoğan Öz, İl Afet ve Acil Durum Müdür Vekili Abdurrahman Biçer, 112 Acil Çağrı Hizmetleri Müdürü Seydi Körede, İl Sosyal Etüt Proje ve Gamer Müdürü Enver Doğan ve diğer yetkililer katıldı.

Kurumlar arası istişare ve değerlendirmenin yapıldığı toplantıda, 112 Acil Çağrı Hizmetleri Müdürü Seydi Körede tarafından kurumun çalışmaları, personel durumu, 112 Acil Çağrı Merkezi'nin 2022 yılı çalışmaları ve çağrı istatistiklerini içeren bir sunum yapıldı.

Tüm acil çağrıların 112 numarası altında tek bir çatıda toplandığını belirten Vali Mahmut Çuhadar, “İçişleri Bakanlığımızın himayelerinde tüm illerimizde hayata geçirilen ve bu kapsamda ilimizde hizmete sunulan 112 Acil Çağrı Merkezine 01 Ocak-31 Ağustos 2022 tarihleri arasında 439 Bin 884 çağrı gelmiştir. Gelen bu çağrıların 146 Bin 131 tanesi (%33,22) vakaya dönüşmüştür. 293 Bin 753 çağrı vakaya dönüşmemiş gereksiz/asılsız çağrı oranı 66,78 olmuştur. 2021 yılı sonunda %74,88 olan gereksiz asılsız çağrı oranı 2022 yılı ilk 8 ayında %66,78 seviyesine gerilemiştir. Bugün ilimizdeki Acil Çağrı hizmetlerinin daha iyi ve kaliteli yürütülmesi amacıyla ilgili kurumlarımızla gerekli istişareleri yaptık. Bütün vatandaşlarımızdan özellikle rica ediyorum, burayı gereksiz çağrılarla meşgul etmeyin. Bu anlamda herkesi sağduyulu bir şekilde gerçekten ihtiyacı varsa aramalarını bekliyoruz ”dedi.

Toplantı sonrası Vali Mahmut Çuhadar ve beraberindeki heyet 112 Acil Çağrı Merkezini gezerek çalışmalar hakkında bilgi aldı.

Adıyaman HABERİ

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve gozdetv.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.