su kaçağı tespiti fiyatları dini chat ankara güneş enerjisi juul iqos iluma
marsbahis Marsbahis Giriş marsbahis

Kahta Belediyesi’nden Vatandaş Memnuniyet Anketi: İlçenin Sorunları ve Hizmetler Masaya Yatırıldı

Adıyaman Haber (GÖZDE) - Gözde Tv | 07.04.2025 - 10:28, Güncelleme: 07.04.2025 - 10:28
 

Kahta Belediyesi’nden Vatandaş Memnuniyet Anketi: İlçenin Sorunları ve Hizmetler Masaya Yatırıldı

Kahta Belediyesi, ilçede yaşayan vatandaşların beklenti, öneri ve memnuniyet düzeyini daha iyi anlamak amacıyla kapsamlı bir vatandaş memnuniyet anketi gerçekleştirdi. 3-4-5 Nisan 2025 tarihlerinde 17 mahallede uygulanan anket çalışması, Prof. Dr. Mahmut Kaya ve uzman ekibi tarafından yürütüldü.
Yapılan araştırma ile belediyenin güçlü ve zayıf yönleri ortaya konulurken, halkın gözünden hizmet kalitesi ve belediye başkanının performansı da objektif olarak değerlendirildi. Anket sonuçlarının, Kahta Belediyesi’nin kurumsal politikalarının geliştirilmesinde önemli bir yol haritası olması hedefleniyor. Kahta Belediye Başkanı Mehmet Can Hallaç, konuyla ilgili yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi:   “Halkımızın memnuniyeti, bizim en öncelikli meselemizdir. Hangi hizmetimizden memnunlar, nerelerde eksik kalıyoruz, hangi alanlarda yeni adımlar atmalıyız – tüm bu soruların cevabını bilimsel bir yaklaşımla öğrenmek istedik. Anket sonuçlarını şeffaf bir şekilde değerlendirecek ve hizmet politikalarımızı bu veriler ışığında şekillendireceğiz.”   Araştırma kapsamında vatandaşlara; altyapı hizmetlerinden temizlik çalışmalarına, ulaşım olanaklarından sosyal ve kültürel faaliyetlere kadar pek çok konuda sorular yöneltildi. Ayrıca belediye başkanının performansı ve iletişimi hakkında da değerlendirmeler alındı.   Kahta Belediyesi, bu çalışmayla birlikte katılımcı belediyecilik anlayışını güçlendirmeyi, halkın nabzını doğrudan tutarak hizmet kalitesini artırmayı amaçlıyor. Anket sonuçları doğrultusunda kısa ve orta vadede yeni projelerin hayata geçirilmesi planlanıyor.
Kahta Belediyesi, ilçede yaşayan vatandaşların beklenti, öneri ve memnuniyet düzeyini daha iyi anlamak amacıyla kapsamlı bir vatandaş memnuniyet anketi gerçekleştirdi. 3-4-5 Nisan 2025 tarihlerinde 17 mahallede uygulanan anket çalışması, Prof. Dr. Mahmut Kaya ve uzman ekibi tarafından yürütüldü.

Yapılan araştırma ile belediyenin güçlü ve zayıf yönleri ortaya konulurken, halkın gözünden hizmet kalitesi ve belediye başkanının performansı da objektif olarak değerlendirildi. Anket sonuçlarının, Kahta Belediyesi’nin kurumsal politikalarının geliştirilmesinde önemli bir yol haritası olması hedefleniyor.

Kahta Belediye Başkanı Mehmet Can Hallaç, konuyla ilgili yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi:

 

“Halkımızın memnuniyeti, bizim en öncelikli meselemizdir. Hangi hizmetimizden memnunlar, nerelerde eksik kalıyoruz, hangi alanlarda yeni adımlar atmalıyız – tüm bu soruların cevabını bilimsel bir yaklaşımla öğrenmek istedik. Anket sonuçlarını şeffaf bir şekilde değerlendirecek ve hizmet politikalarımızı bu veriler ışığında şekillendireceğiz.”

 

Araştırma kapsamında vatandaşlara; altyapı hizmetlerinden temizlik çalışmalarına, ulaşım olanaklarından sosyal ve kültürel faaliyetlere kadar pek çok konuda sorular yöneltildi. Ayrıca belediye başkanının performansı ve iletişimi hakkında da değerlendirmeler alındı.

 

Kahta Belediyesi, bu çalışmayla birlikte katılımcı belediyecilik anlayışını güçlendirmeyi, halkın nabzını doğrudan tutarak hizmet kalitesini artırmayı amaçlıyor. Anket sonuçları doğrultusunda kısa ve orta vadede yeni projelerin hayata geçirilmesi planlanıyor.

Adıyaman HABERİ

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve gozdetv.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.